tiistai 26. kesäkuuta 2012

HÄÄHUMUA





Mua ootti luukusta ihana ylläripylläri, kun avasin kodin oven!! Postimerkki antoi jo aika vahvasti osviittaa siitä, mitä siellä sisällä saattoi olla. Ja sieltähän tuli kuin tulikin kutsu hääjuhlaan, ja sai meikät niin iloselle tuulelle. Ihanaa kun ihmiset menee naimisiin ja ihanaa kun mä saan olla tuhoomassa niiden hääkakut! Sit ku mun vuoro koittaa, en varmaan millään jaksa tehdä tollasta, mutta kyseisen kirjeen morsiamen tuntien en ihmettele kyllä yhtään, että on jaksanut nähdä vaivaa.


Näihin häihin liittyy yks tosi uskomaton juttu. Varmaan kaikki tietää mun erittäin aktiivisen unimaailman. Nään aika usein kaikkea mitä tulee seuraavaksi tapahtumaan. Pari viikkoa ennen tän kirjeen saamista näin unta, että joku mun kaveripariskunta menee naimisiin, ja olin niiden häissä. En vain hyvällä tahdollakaan saanut unessa selvää kenestä oli kyse. Heräsin tuon unen keskeltä, ja ehdin ihmetellä viiden minuutin ajan, ketkä ovat menossa naimisiin, kunnes sain tekstiviestin, missä kysyttiin mun uutta osoitetta. Annoin sen auliisti, mut tarkistin mihin sitä tarvitaan. Kaveri siinä sitten ilmoittaa, että on menossa naimisiin ja meinaa lähettää kutsukortin mulle. HUHHUH!! Ja kun näitä sattuu niin tavattoman usein. Ja kun tätä ei voinut edes päätellä mistään, kun kenelläkään ei ollut hajua, että ne olis menossa naimisiin, eikä ne ollu puhunu siitä mitään. Kortin sisällä olevan runon vimppa säkeistö on ihana, vielä vanhanakin voi haaveilla toisesta, ja mitä siitä vaikka tuleekin ryppyjä!



Sain tänään myös toisen hääkutsun, joka oli kyllä melko spesiaali, ette kyllä ikinä usko! Nää häät on Hawaiji-bileet konserttisalissa Helsingissä! Sain FB:ssa sähköisen kutsukortin, jossa luki:

"Bileissä on Hawaiji-teema, joten pukeutuminen ja tunnelma on sen mukainen."

Tää on kyllä jotain niin erikoista, ettei koskaan oo aikasemmin ollu, vaikka useammat kymmenet häät takana päin jo. Tää uskovainen pariskunta todellakin repäisee, mutta sehän sopii mulle! Oon ite miettinyt, että haluisin mennä alttarille silleen, et mun puolisolla oliskin se mustan värinen asu, ja mulla valkonen. Ihan vain rikkoakseni kaavaa.

Sit siinä oli myös Doodle-linkki, jonka kautta pystyi ilmottautumaan osallistuvaksi. Aika nykyaikaista ja kätevää. Ihanaa, että ihmiset on persoonallisia ja luovia. Mulla tulee muutenkin asiaa Helsinkiin tulevan kauden Big Brotheriin liittyen, joten mahtavaa, että saa kaks kärpästä yhdellä iskulla lyötyä.

Nyt ei muuta kuin kerään inspistä kostyymiin! Löysin Asoksen nettikaupasta ton pojan päällä olevan paidan, ja se vaikuttaa aika passelilta, koska se on Hawaiji-teemaa, mutta silti klassisemman henkinen vaate, kun se on kohtuu väritön. Toisaalta olis kiva pukeutuu tolleen värikkäästi, niinkuin nuo tytöt, sillä harvoin sitä pääsee pistään näin erikoista häissä ylleen. Ajattelin myös, että voisin repästä, ja mennä juhlaan flip flopeilla, jos kanttia riittää, sillä kutsussa pyydettiin pukeutumaan teeman mukaan, eikä siinä oltu rajattu, kuinka pitkälle saa mennä! No tässä on vielä aikaa, ja ideoita otetaan kyllä vastaan. Ihanaa, että pääsee työntämään päänsä häähumuun, ja metsästämään neljättä sukkanauhaa!!! Hääjuhlat on kyllä juhlien kuningasluokka, sillä siellä onni on ylimmillään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti